A Beer Institute nevű egyesület egy önkéntes alapú címkézési programot dolgozott ki a sörök összetételének feltüntetésére. A sörcímkéken olyan adatok fognak szerepelni, mint a kalóriamennyiség, a szénhidrát, a fehérje, a zsír és a térfogatszázalékban vagy tömegszázalékban megadott alkoholtartalom. A címkén minden összetevőt feltüntetnek, vagy egy összetevőlista illetve egy okostelefonos QR-kód segítségével, vagy egy honlapon. A sörcímkéken vagy a csomagoláson jól láthatóan fel lesz tüntetve a lejárati dátum és gyártási dátum is.
Az egyesület kezdeményezését az összes jelentős sörgyártó elfogadta, köztük a következő vállalatok: az Anheuser-Busch, a MillerCoors, a Heineken USA, a Constellation Brands Beer Division, a North American Breweries és a Craft Brew Alliance. A Beer Institute adatai szerint ezek a márkák teszik ki az Egyesült Államokban forgalmazott sör több mint 81 százalékát. A fogyasztók valószínűleg már a közeljövőben látni fogják ezeket a megújult címkéket, és a résztvevő cégeket arra ösztönzik, hogy 2020. végére mindegyik termékcsaládjuk feleljen meg ezeknek az irányelveknek.