2019. Augusztus 21. szerda
Ugyan a gazdasági válság hatására az emberek többségének meg kellett nyirbálnia a nem létfontosságú dolgokra fordított kiadásait, sokan ennek ellenére is lelkiismeret-furdalás nélkül költenek a kinézetükre, például hajbeültetésre.

Egy amerikai online felmérés során a megkérdezettek többsége, 59%-a tette le voksát a több haj mellett arra a kérdésre válaszolva, hogy a több pénzt, barátot vagy dúsabb hajat választanák-e. Összehasonlításképp: 26% vágyott több pénzre, 13% pedig több barátra. A hajzuhatagot preferálók között kissé volt több nő (64%), mint férfi (59%).

hajbeültetés

„Pácienseink gyakran befektetésnek tartják a hajvesztés kezelését, mind személyes mind szakmai téren” – mondta el a felmérést kommentáló sajtónyilatkozatában Craig Ziering Los Angeles-i hajspecialista.

A hajpótló kezeléseknek sokan azért vetik alá magukat, hogy fiatalabbnak látsszanak és „jobban eladhatók” legyenek a munkaerőpiacon, illetve azért, hogy a párkeresés terén és társas életükben nagyobb önbizalommal tudjanak fellépni.

A felmérés megállapította, hogy az átlagembert nagyban befolyásolja a hajbeültetés igénybevételét illetően, ha közszereplőkről és celebritásokról kiderül, hogy ilyen módon tettek szert dús hajra. Érdekes módon a férfiak nagyobb mértékben tűntek ilyen módon befolyásolhatónak, mint a nők.

A megkérdezettek válaszaiból kiderült, hogy sokan nincsenek tisztában a hajbeültetés lehetőségeivel: majdnem felük nem tudta, hogy hajat nem csak a fejtetőre lehet átültetni, de ma már a szempilla, a szemöldök, a szakáll és a szeméremszőrzet pótlására is lehetőség van.


Forrás: Vital
2009. 09. 09.
Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés