A World Obesity Federation és a Consumers International számos kutatás fényében rávilágított a tényre, hogy jelenleg az elhízás több ember egészségét és életét veszélyezteti, mint a cigaretta. Éppen ezért a gyorsételeken és a magas kalóriatartalmú termékeken elrettentő ábrának kellene emlékeztetnie a fogyasztót az elhízáshoz köthető betegségekre. Emellett szigorítanák a kritikus kategóriába sorolható termékek reklámját is, és az kampányt indítanának az iskolákban az egészséges étrend szerepének kidomborításáért az elhízás elleni harcban. Az új szabályok leginkább azokat a termékeket érintenék, amelyeknek a só-, cukor-, és telített zsírsavtartalma magas.
Az elhízás világszerte komoly problémát jelent: míg 2005-ben 2,6 millió ember volt túlsúlyos, 2014-re ez a szám 3,4 millióra nőtt. Éppen ezért a World Obesity Federation és a Consumers International a világ kormányait is szeretné megszólítani a kampány keretében: céljuk az, hogy a jelenleginél jóval szigorúbban szabályozzák az egészségtelen ételek reklámját, és szükség esetén különadót vessenek ki ezekre a termékekre. Fontos az is, hogy az emberek – különösen a fiatalok – edukatív kampányok részeként ismerhessék meg az egészséges életmód alapszabályait és az elhízás veszélyeit.