2021. Május 16. vasárnap
1. Legyen egy kijelölt helye a munkának -  2. Tegyük személyessé otthoni irodánkat -  3. Ergonomikus munkaállomás -  4. Rendszerezzünk -  +1: Tartsunk szünetet

Fogyókúrázóknak: Légkeveréses Halogén Főzőkészülék

Idén életterünket az otthonunkra kellett korlátoznunk: ugyanabban a lakásban kellett megoldanunk a testmozgást, a kikapcsolódást, a gyereknevelést és természetesen a munkát is. Utóbbi esetében így elmaradt az elindulás és a hazaérkezés érzése, ami a munkaidőnk határait teljesen elmosta. Szakértők most öt hasznos tippet gyűjtöttek össze, melyek a segítségünkre lehetnek abban, hogy mentálisan és fizikailag is elkülönítsük otthoni irodánkat, és igazi inspiráló munkakörnyezetet alakítsunk ki otthon.


1. Legyen egy kijelölt helye a munkának

Ha home office-ra kényszerültünk, a legfontosabb, hogy ne a kanapén vagy az ágyban fekve próbáljunk jól teljesíteni, hanem jelöljünk ki egy kifejezetten a munkára szánt helyet a lakásban. Fontos, hogy olyan környezetet alakítsunk ki, ami segít a koncentrálásban, inspirál és ami fizikailag is elkülönül a magánéletünktől. Ehhez nincs szükség külön dolgozószobára vagy nagyméretű lakásra – elegendő egy kisebb íróasztal a nappaliban, amit a személyes munkaállomásunknak nevezünk ki. Így kevésbé fog csábítani a konyha és a kanapé is, és a munka végeztével, az asztaltól felállva úgy érezhetjük majd, hogy tényleg befejeztük az aznapi munkát.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ha komolyan veszed a tartós fogyást,

és a későbbiekben is egészségesen szeretnél főzni:

Légkeveréses Halogén Főzőkészülék

- Akár zsír vagy olaj nélkül is süthetsz benne

- Füst- és szagmentes

- Mikró helyett is jó, mindent tud, amit egy mikrohullámú sütő, sőt tehetsz bele alufóliát, vagy akár tepsit is

- Megőrzi az ételek vitamintartalmát a kíméletes halogén főzési eljárásnak köszönhetően.

- Megtapasztalhatod az ételek valódi ízét, a zárt rendszerben sosem érzett ízek jönnek elő..

2020. December 17.-ig FÉLÁRON tudsz hozzájutni!

MEGNÉZEM A LÉGKEVERÉSES HALOGÉN FŐZŐKÉSZÜLÉKET >>

----------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Tegyük személyessé otthoni irodánkat

Bár a házi irodánk el kell, hogy különüljön a magánéletünk egyéb színhelyeitől a lakásban, mégis érdemes olyan munkaállomást kialakítanunk, amely tükrözi személyiségünket. Munka közben is érdemes olyan tárgyakkal körül vennünk magunkat, melyek inspirálnak és kellemes hangulatot teremtenek – így a munkához is több kedvünk lesz! Ha tehetjük, vonjuk be a természetet: üljünk közel az ablakhoz, hogy természetes fényforrásunk legyen, és néha pihentessük meg a szemünket a kinti fákon, madarakon. Ugyanígy természetközeli hangulatot adhat néhány szál friss, vágott virág vagy egy cserepes növény az asztalon.

Home office egészséges tipp

3. Ergonomikus munkaállomás

Azért, hogy az otthoni munkaállomásunk előtt töltött idő kellemes és kényelmes legyen, érdemes kiemelt figyelmet fordítanunk az ergonómiára. A legideálisabb eset az, amikor külön monitorunk és billentyűzetünk van, hiszen a gerincünknek az a legjobb, ha az elsődlegesen használt kijelzőt szemmagasságban helyezzük el. Ha a legrugalmasabb megoldást keressük, válasszunk olyan monitort, amely több irányban, kényelmesen mozgatható és forgatható, így kifejezetten hasznos azok számára, akik egész napokat töltenek a képernyő előtt. A laptopok kijelzője általában 12 és 17 hüvelyk közötti, míg a legelterjedtebb irodai monitorok általában 24 és 27 hüvelyk közöttiek –tipp, hogy otthonra egy legalább 27 hüvelykes, ergonomikus talppal rendelkező modellt válasszunk a tökéletes kényelemért.

Megnézem a Légkeveréses Halogén Főzőkészüléket FÉLÁRON>>

4. Rendszerezzünk

Azért, hogy az otthon töltött idő alatt feladataink ne távoli kötelességeknek tűnjenek, érdemes lehet visszanyúlnunk a régi, jól bevált iskolai módszereinkhez. Egy parafa- vagy mágnestáblán rögtön kézzelfoghatóbbá válnak majd a feladatok, ráadásul elvégzésük után még jobb érzés lesz kihúzni vagy letörölni őket. A legfontosabb információkat így anélkül láthatjuk magunk előtt, hogy jegyzetek, online meetingcsoportok vagy dokumentumok között kellene keresgélnünk – ráadásul egy ilyen rendszer sokkal inspirálóbb is lesz, amivel aztán hatékonyabbak lehetünk a munkában.

+1: Tartsunk szünetet

Fontos, hogy félóránként-óránként keljünk fel a gép elől és mozgassuk meg magunkat, végezzünk néhány tornagyakorlatot és tornáztassuk meg a szemünket is. Ha nagyon belemerülnénk a munkába, állítsunk be a telefonunkon időzítőt, hogy rendszeresen figyelmeztessen a mozgásra és a folyadékpótlásra.


Forrás: Noguchi
2020. 12. 10.
Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés