2025. Február 08. szombat
Applikáción keresztül ingyenes online gyermekbőrgyógyászati ellátás indított a Szent János Kórház Budai Gyermekbőrgyógyászati Központja.

Három tapasztalt gyermekbőrgyógyász főorvos vesz részt az ellátásban. A szolgáltatásnak köszönhetően a 18 évesnél fiatalabb bőrbeteg gyerekek, szüleik segítségével az okostelefonokra telepíthető MedInnoScan nevű applikáción keresztül kérhetnek segítséget. Az alkalmazás segítségével a gyermek bőrtüneteiről fényképet kell készíteni, majd az érvényes TAJ-szám megadása után egy kérdőíven feltett kérdésekre válaszolni.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ha komolyan veszed a tartós fogyást,

és a későbbiekben is egészségesen szeretnél főzni:

Légkeveréses Halogén Főzőkészülék

- Akár zsír vagy olaj nélkül is süthetsz benne

- Füst- és szagmentes

- Mikró helyett is jó, mindent tud, amit egy mikrohullámú sütő, sőt tehetsz bele alufóliát, vagy akár tepsit is

- Megőrzi az ételek vitamintartalmát a kíméletes halogén főzési eljárásnak köszönhetően.

- Megtapasztalhatod az ételek valódi ízét, a zárt rendszerben sosem érzett ízek jönnek elő..

2020. December 17.-ig FÉLÁRON tudsz hozzájutni!

MEGNÉZEM A LÉGKEVERÉSES HALOGÉN FŐZŐKÉSZÜLÉKET >>

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ezek alapján a bőrgyógyász személyes találkozás nélkül tudja diagnosztizálni a bőrbetegséget. A diagnózist és terápiás ajánlást tartalmazó leletet a szülő e-mailben kapja vissza, akár néhány órán belül, de legkésőbb három nap múlva, az eset bonyolultságának függvényében. Amennyiben indokolt, e-receptet is ír az orvos, amely a beteghez legközelebb eső patikában, a lelet megérkezése után kiváltható. Ily módon csak a szükségesnek ítélt esetekben kell a bőrgyógyászati rendelésen megjelenni, minimalizálva a Covid-19 vírusfertőzés és -terjesztés kockázatát.

Gyermek bőrgyógyászat online

Asbóth Dorottyát, a Budai Gyermekbőrgyógyászati Központ főorvosát idézve: már járvány első hulláma idején, a személyes vizitek hirtelen csökkentésével, megfogalmazódott az igény az online ellátásra. Akkor gyorsan tudtak reagálni, és e-mailes rendszeren keresztül tettek meg mindent, hogy ne maradjon ellátatlan gyermek. Mivel manapság mindenkinek van mobiltelefonja, a második hullámban adódott számukra ez az applikáción keresztüli, a személyes adatokat biztonságosan kezelő kapcsolat.


Forrás: MTI
2020. 12. 17.
Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés