2025. Január 07. kedd
1 . oldal
Az Instagramra hívja játszani fogyasztóit Magyarország piacvezető ásványvízmárkája. Az „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjáték keretében a résztvevőknek nincs más dolguk, mint az #egycseppnyár hashtaggel megosztani a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait, ahol kedvenc ásványvizük is velük volt. A két hónapig tartó játék fődíja egy kétszemélyes New York-i utazás, a résztvevők emellett értékes napi nyereményekben részesülhetnek, az első 500 képet feltöltő pedig garantált ajándékot kap.

A Szentkirályi idén nyáron nyereményjátékkal kedveskedik az utazás és a fotózás szerelmeseinek. Akár egy kétszemélyes New York-i utat is nyerhetnek azok, akik belföldi vagy külföldi nyaralásuk során Szentkirályi ásványvízzel gondoskodnak a megfelelő folyadékpótlásról és az erről készült képet #egycseppnyár hashtaggel megosztják nyilvános Instagram profiljukon, vagy elküldik a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.

A kampány július 2-án kezdődik és augusztus 31-ig tart.

Hűsítő kézműves szappan a legfinomabb alapanyagokból >>>

A kétszemélyes New York-i utazáson túl minden nap kisorsolnak egy American Tourister bőröndöt, az első 500 képet beküldő pedig garantált ajándékban, egy ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartóban részesül. A „Legjobb belföldön készült kép” és a „Legjobb fesztiválos kép” tulajdonosát zsűri választja ki, a különdíjasok a közkedvelt márka bőröndjével és egy-egy bőröndnyi ásványvízzel gazdagodnak majd. A nyereményutazást a TUI Utazási Központ és a nemrégiben közvetlen Budapest-New York járatot indító LOT lengyel légitársaság biztosítja.

Holt-tengeri iszapos samponszappan - vegyszermentes, kézműves > > >

„Izgatottan várjuk az utazások alatt készült képeket, hiszen ilyenkor kicsit jobban megismerhetjük fogyasztóinkat, közelebb kerülhetünk hozzájuk és részesei lehetünk az élményeiknek. Ők pedig - fotóik segítségével - nem csak követőiknek, hanem a Szentkirályi közösségének is megmutathatják, hol tudnak igazán feltöltődni és kikapcsolódni” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.

A Szentkirályi különleges módon hívja fel fogyasztói figyelmét a promócióra; a Lara Augmented Reality applikáció használatával bárki életre keltheti a palackok címkéit. Az egyedi vizuális élményt nyújtó alkalmazás ingyenesen letölthető iOS és Android platformokra egyaránt.


2018. 07. 16.
Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés