Hogyan vásárolhatok?

Információk és segítség az online áruház használatához

Regisztráció, belépés, kilépés, adatmódosítás
Vásárlás
Megrendelés
Szállítás, fizetés
Kedvencek
Üzletszabályzat
Írjon nekünk


Regisztráicó

Ahhoz, hogy megrendelését elfogadhassuk, előbb regisztrálnia kell. Ezt a rövid adminisztrációt csak egyetlen alkalommal kell megtennie. Kattintson a „Regisztráció” gombra, és adja meg a kért információkat.

Belépés

Ha Ön már regisztrált a Vital Egészség Plázában, a későbbiekben elég beírnia a regisztráláskor választott jelszavát és az azonosítóját a baloldalon található box megfelelő rovatába majd a „Belépés” gombra kattintania. Megrendelését így tudja fogadni rendszerünk.

Kilépés

Ha Ön olyan helyen iternetezik, ahol mások is hozzáférhetnek az Ön számítógépéhez, a „Kilépés” gombbal akadályozhatja meg, hogy mások rendelhessenek az Ön nevében.

Adatmódosítás

Amennyiben szükség van arra, hogy Ön módosítsa a korábban regisztrált adatokat, ezt megteheti az „Adatmódosítás” gombra kattintva, amely az érvényes bejelentkezést követően válik láthatóvá. Ne feledje a „megerősítés” gombot használni a módosítás után!


Vásárlás

Ön kétféle módon is kezdeményezhet vásárlást áruházunkban.

Ha már ismeri az adott terméket, akkor a termék rövid bemutatása alatt is talál egy „Kosárba teszem” gombot, amivel elindíthatja a vásárlást. Megrendelését csak akkor tudjuk elfogadni, ha Ön regisztrált felhasználónk.

Ha még nem ismeri a terméket, akkor a termék rövid bemutatójánál található „Tovább” gombra kattintva bővebb termékleírást talál. Itt is megtalálható a „Kosárba teszem” gomb, melyre kattintva a vásárlás elindítható.

A Kosárba került termékeket, azok darabszámát mindaddig módosíthatja, törölheti, amíg a „Megrendelem” gombra nem kattint.

Megrendelés

A megrendelés az alábbi lépésekből áll:
Regisztráció vagy belépés
A termék kiválasztása a termék rövidebb vagy bővebb leírása alapján.
A termék behelyezése a Kosárba
Szállítási, számlázási adatok ellenőrzése, szükség esetén módosítása (Adatmódosítás)
A "Megrendelem" gombra kattintva befejezi a vásárlást
Ezután kap egy visszajelzést e-mail címére, hogy a rendelését elfogadtuk
A „Kosár” oldalon tekintheti meg a megrendelt termékeket, a fizetendő végösszeget, amely az áfát és a szállítási költséget is tartalmazza. A Kosárba került termékeket, azok darabszámát mindaddig módosíthatja, törölheti, amíg a „Megrendelem” gombra nem kattint.


Szállítás

Megrendelését a Sprinter futárszolgálattal juttatjuk el az Ön által megadott címre. A kiválasztott áru 2 - 5 munkanapon belül jut el a címzetthez. A csomag átvétele utánvéttel történik, vagyis a vételárat az áru átvételekor, a futárszolgálatnak kell átadni készpénzben.

Adatainak kitöltésekor olyan szállítási címet kell megadnia, ahol napközben (08.00 – 17.00 óra között) elérhető.

Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs szállítás.

Amennyiben valamilyen okból a címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat összesen két alkalommal kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra a futárszolgálat, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ekkor lehetőség van telefonon egyeztetni a szállítás időpontját. Ha ez sem vezet eredményre, úgy a futárszolgálat visszahozza a csomagot a feladónak!

A szállítás tarifái a következők:

Az ország egész területén egységesen bruttó 990 Ft,
legalább 20.000 Ft értékű vásárlás esetén ingyenes.

Ha valamilyen oknál fogva megrendelését mégis visszavonná, a szállítás előtti napon legkésőbb 17 óráig tájékoztasson bennünket e-mailban, ellenkező esetben nem tudjuk elfogadni lemondását, így a szállítási költség akkor is Önt terheli, ha az áru átvételét megtagadja.

A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a Vevőt terhelik.



Az áru személyes átvétele

Ha személyesen kívánja átvenni a megrendelt terméket, mindenképpen érdeklődjön telefonon, hogy a kért áru beérkezett-e raktárunkba. Ez esetben nem számítunk fel szállítási költséget.
Cím: 1036 Budapest, Bécsi út 57. I.em. 10.

Visszáru, csere

A visszáru, csere feltétele:
- az áru nem lehet használt,
- az eredeti számlának rendelkezésre kell állnia

Csere:
A termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül cégünk kicseréli a terméket, ha azt a megrendelő a cég telephelyére juttatja, személyes, postai, vagy egyéb úton ezen idő alatt.
Ebben az esetben az áru visszaszállítási költségét a megrendelő viseli, majd a csereterméket kiszállítjuk a szállítás menüpontban foglaltak szerint.
Ebben az esetben a cseretermék szállítási költségét, ha a termék hibás volt, a szállító viseli, ha a terméket nem a gyártás, vagy a szállítás hibájából eredően cseréljük ki, a megrendelő viseli.

Fizetés

A vételár kiegyenlítése a futárszolgálatnak történik, készpénzben, az áru átvételekor.

Kedvencek

Regisztrált vásárlóinknak lehetősége van arra, hogy készítsenek egy listát azon termékekről, melyeket most ugyan nem, de a későbbiek során talán szeretnének megvásárolni. A tényleges vásárlást könnyíti, mert a Kedvencek közé tett árukat keresgélés nélkül, a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával vásárolhatja meg. Az Ön által gyakran vásárolt termékeket is a Kedvencek közé teheti, így keresgélés nélkül helyezheti őket ismét a Kosárba.


Üzletszabályzat

Ön a www.vital.hu online áruházába leadott Megrendelésével a www.vital.hu egészségügyi portalsite-ot üzemeltető Meidcnet Media Kft. vásárlója lesz. A Medicnet Media Kft. által küldött visszaigazolás után a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Vevő és a Szállító között az alábbi feltételek szerint:

Szállító:

Medicnet Media Kft., 1036 Budapest, Bécsi u. 57-59. I/10.
Adószám: 24371638-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-173884
A Medicnet Media Kft. a törvényeknek megfelelően kereskedelmi engedéllyel rendelkezik.
Ügyfélszolgálat: (1) 336 0114, fax: (1) 239 7981
e-mail: vitalplaza@vital.hu


A Szállító köteles a Vevő Megrendelőjében megjelölt címre futárszolgálattal eljuttatni a Megrendelőben feltüntetett áru(kat). Ha a megrendelés teljesítése akadályba ütközik, a Szállító köteles telefonon, telefaxon vagy e-mailben mielőbb felvenni a kapcsolatot a Vevővel egyeztetés céljából.

A Vevő köteles átvenni a megrendelt és a megjelölt címre kiszállított terméket, melynek értékét készpénzben kell kifizetnie a kézbesítőnek.

A Vevő a megrendelt termék(ek) kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Szállító köteles a termék(ek)ért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak legkésőbb az árucikk visszaszolgáltatását követő 30 napon belül. A visszafizetés csak bontatlan, ép árucikkre vonatkozik. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, és az áru visszajuttatásának költségeit is a Vevő viseli.

A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a Vevőt terhelik.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor a Szállító díjmentesen kicseréli. Ha ezt a lehetőséget a Vevő nem kívánja igénybe venni, a termék(ek) vételárát a Szállító visszatéríti.

A Medicnet Media Kft. a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, a megrendelések teljesítéséhez használja fel, melyet alvállalkozóinak a megrendelés teljesítése érdekében átad. Az alvállalkozók nem jogosultak a Vevőre vonatkozó információkat a megrendelést követően sem tárolni vagy megőrizni, sem harmadik személynek továbbadni.

Írjon nekünk!

Fontos számunkra, hogy Ön elégedett legyen szolgáltatásainkkal, ezért észrevételeit, javaslatait, panaszait kérjük írja meg nekünk!

e-mail: vitalplaza@vital.hu








All rights reserved www.vital.hu 1999 - 2014 ©