A kampány kiindulópontja Dr. Harding, a londoni Middlesex Egyetemen tanító gyermekfejlesztési szakértő munkája, amely a gyerekekkel közös játék szülőkre gyakorolt pozitív hatását vizsgálta. Több mint száz, az idegtudomány és a viselkedéspszichológia témájában készült tanulmány alapján Dr. Harding megállapította, hogy a játék alapvető ellenszere a felnőttkori stressz csökkentésének. Tudományosan igazolható az is, hogy az aktív játék fokozza a jó közérzetet, az idősebb generációknál pedig hozzájárulhat az életkorral összefüggő kognitív hanyatlás lassításához.
-------------------------------------a cikk lentebb folytatódik------------------------------------------
Legyen lapos a hasa!
A legtöbb ember a hasára hízik, és gyakran egy sikeres fogyókúra után sem tűnnek el a hasi zsírpárnák, az úszógumik.
Itt egy jó kis haslaposító koktél! Megnézem >> [0]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
„A kutatások azt mutatják, hogy a gyerekek napi mintegy hatszázszor nevetnek, míg a felnőttek jó esetben is körülbelül ötször. Fontos, hogy a játék szülőként is az életünk része legyen: ki tudna jobb példát mutatni nekünk, mint a saját gyerekünk? A közös játék az egyik legjobb dolog, amit szülőként adhatunk nekik, de magunkat se fosszuk meg tőle, hiszen kiegyensúlyozottabbá, boldogabbá és egészségesebbé tesz bennünket” – mondta Dr. Jacqueline Harding.
A „Let’s Be Kids” augusztus 18-án indul Magyarországon digitális és social média megoldásokkal.