2017. Február 19. vasárnap
A legtöbb ember a 40. születésnapja körül ébred rá, hogy már nem tinédzser: sokaknak már olvasószemüvegre van szükségük, mások hízni kezdenek. A szakemberek szerint ez az a pont, amikor már aktívan tenni kell azért, hogy egészségesek maradjunk.

Létezik néhány tipp, amely segíthet abban, hogy fittebbek maradjunk, s csökkentsük az időskori betegségek kialakulásának kockázatát is.

Egészséges fejbőr, gyönyörű haj -  holt-tengeri iszapos samponszappannal.>>>

1. Minden héten ugyanabban az időpontban álljunk a mérlegre.

2. Érdemes akkor elkezdeni az edzéseket, amikor enni is kevesebbet kezdünk.

3. Fontos, hogy legyenek, akik támogatnak bennünket az életmódváltásban. Ha nincs a környezetünkben ilyen ember, a Facebook-csoportok is segíthetnek.

4. Aludjunk mindig eleget.

5. Az étkezésekhez üljünk asztalhoz – akkor is, ha éppen rohanásban vagyunk.

6. Kisebb tányérokra pakoljuk az ételt.

7. Üljünk nyugodtan, és töltsünk egy percet koncentrálással, mielőtt enni kezdünk.

8. Minden falat után tegyük le a villát és a kést, tehát tartsunk apró szüneteket.

9. Tilos tévézni vagy olvasni evés közben, mivel így kiürül a tányérunk anélkül, hogy emlékeznénk rá, hogy bármit is ettünk.

10. Fontos csökkenteni az üléssel töltött időt. Ha a számítógéphez köt minket munkánk, igyekezzünk többet állni.

11. Léteznek különféle applikációk, amelynek segítségével mérhetjük, mennyi cukrot fogyasztottunk. A Sugar Smart pl. ilyen.

12. A jutalom mindig valami olyasmi legyen, amit nem lehet megenni.

Ez az a pont, amikor a szakemberek szerint az alkoholbevitelt is érdemes csökkenteni, mivel szervezetünk már kevésbé képes a regenerálódásra, mint húsz évvel korábban.

Jó hír pikkelysömörrel küzdőknek! > > >   


Forrás: Medipress
2017. 01. 09.
Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés