2019. December 12. csütörtök
Az éjszakai nassolás sok embernek jelent problémát, pedig a sikeresen fogyókúrázók közül többen esküsznek arra a módszerre, hogy este 7 óra után semmit sem szabad enni. Hogyan bírjuk ki este is evés nélkül?

Esti evés• Semmiképpen ne koplaljon a nap folyamán és ne hagyjon ki étkezéseket, különben hajlamos lesz az esti étkezésnél túlenni magát.

• Igyon sok vizet, ha azt gondolja éhes, lehet, hogy csak szomjas.

• Étkezések előtt igyon egy pohár vizet, vagy cukor- és koffeinmentes teát.

• Rendszeresen tartsa be a vacsoraidőt, így szervezete hozzászokik, hogy adott időben várja az étkezést.

• Összpontosítson a rostban gazdag ételekre, egyen minél több gyümölcsöt, zöldséget és teljes kiőrlésű gabonából készült ételeket.

• Próbáljon a lehető legszerényebben vacsorázni. Jól teszi, ha bőségesen reggelizik, kiadósan ebédel, de csak mértékkel vacsorázik.

• Mosson közvetlen vacsora után fogat, ezzel is elejét veheti az evési kényszernek.

Miért érdemes szappannal hajat mosni?> > >

• Rágjon cukormentes rágót, így evés nélkül is lefoglalhatja száját.

• Keressen elfoglaltságot, és kerülje az esti tétlenkedést, hiszen az unalom gyakran vezet éjszakai nassoláshoz.

• Alakítson ki új szokásokat, ne egyen egy bizonyos időpont után. Próbálja tartani egy hétig, majd tűzzön ki célul akár egy hónapot.

• Menjen időben aludni. A korai lefekvéssel kordában tarthatja az éhségérzetért felelős hormonokat.


Forrás: Medipress

Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés